eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a opakowanieRe: Reklamacja a opakowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a opakowanie
    Date: Tue, 6 Sep 2011 11:54:59 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 17
    Message-ID: <zhev10m9gvle$.sul1oia3dfjx.dlg@40tude.net>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 88.156.64.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1315302899 5471 88.156.64.54 (6 Sep 2011 09:54:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 09:54:59 +0000 (UTC)
    X-User: henrykg
    X-Antivirus: avast! (VPS 110905-1, 2011-09-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:687251
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 6 Sep 2011 06:55:45 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Kupiłem dysk USB - niestety bardzo szybko odmówił posłuszeństwa.
    > Udałem się zatem do sprzedawcy, ten potwierdził wadę, ale stwierdził, że
    > przyjmie dysk do reklamacji tylko z oryginalnym opakowaniem.
    > Powód - na opakowaniu jest sticker z numerem seryjnym i tylko w ten sposób
    > mogą stwierdzić, że ten konkretny egzemplarz dysku został kupiony u nich.
    > Dysk był kupowany "na firmę".
    >
    > Czy takie żądanie ma podstawy prawne?

    Co było tym oryginalnym opakowaniem? Pudełko kartonowe czy jakieś
    plastikowe coś. Czy gdzieś była załączona informacja że na opakowaniu
    znajdują się identyfikatory produktu?

    Pozdrawiam,
    Henry

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1