eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a ochrona danych osobowych › Re: Reklamacja a ochrona danych osobowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localhost
    !smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a ochrona danych osobowych
    Date: Fri, 27 Jul 2007 00:39:32 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 33
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0707270038000.3476@athlon64>
    References: <f89tmm$577$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0707261359390.1512@athlon64>
    <f8a3b4$ksk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ack66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1185490218 2238 83.16.62.66 (26 Jul 2007 22:50:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jul 2007 22:50:18 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f8a3b4$ksk$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-X-Sender: moj@[athlon64]
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:475453
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 26 Jul 2007, kf wrote:

    >> Tak jak z fakturą? :]
    > OK. Ale faktura jest wystawiana na firmę a nie naosobę
    > fizyczną - a to chyba różnica ? Czy nie :)? (nie wiem, gdybam)

    Na OF też może być - tyle, ze obowiązek wystawienia jest tylko jak
    kupujący zażąda (a jak kupuje firma to jest obowiązek wystawienia
    zawsze).

    > Tak, ale hotel to nie zupełnie to samo ... ponieważ...czytaj poniżej ...

    :)

    >>> Następnie pełną informację o takim zgłoszeniu przekazuję do serwisu
    >>> producenta.
    >>
    >> Hm...
    >> Pytanie j.w. :)
    > No własnie nie wiem jak jest tutaj. Serwis teoretycznie nie potrzebuje tych
    > informacji żeby
    > dokonać naprawy gwarancyjnej - potrzebuje jedynie na "wszelki wypadek" -
    > czyli gdyby na przykład okazało się, że naprawa będzie odpłatna

    Poczekamy na komentarze, może ktoś ma pomysł.
    [dopisek]
    Po wysmażeniu posta do Macieja, naszło mnie coś takiego: jeśli gwarantem
    jest *producent* (a nie sprzedawca), to przecież sprzedawca zbiera dane
    dla *producenta* jako jego *przedstawiciel*!
    Tak, jakby przyszedł i dane klienta zbierał pracownik producenta (bo czym
    niby ma różnić się pracownik od zleceniobiorcy?)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1