eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a ochrona danych osobowychRe: Reklamacja a ochrona danych osobowych
  • Data: 2007-07-26 22:39:32
    Temat: Re: Reklamacja a ochrona danych osobowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 26 Jul 2007, kf wrote:

    >> Tak jak z fakturą? :]
    > OK. Ale faktura jest wystawiana na firmę a nie naosobę
    > fizyczną - a to chyba różnica ? Czy nie :)? (nie wiem, gdybam)

    Na OF też może być - tyle, ze obowiązek wystawienia jest tylko jak
    kupujący zażąda (a jak kupuje firma to jest obowiązek wystawienia
    zawsze).

    > Tak, ale hotel to nie zupełnie to samo ... ponieważ...czytaj poniżej ...

    :)

    >>> Następnie pełną informację o takim zgłoszeniu przekazuję do serwisu
    >>> producenta.
    >>
    >> Hm...
    >> Pytanie j.w. :)
    > No własnie nie wiem jak jest tutaj. Serwis teoretycznie nie potrzebuje tych
    > informacji żeby
    > dokonać naprawy gwarancyjnej - potrzebuje jedynie na "wszelki wypadek" -
    > czyli gdyby na przykład okazało się, że naprawa będzie odpłatna

    Poczekamy na komentarze, może ktoś ma pomysł.
    [dopisek]
    Po wysmażeniu posta do Macieja, naszło mnie coś takiego: jeśli gwarantem
    jest *producent* (a nie sprzedawca), to przecież sprzedawca zbiera dane
    dla *producenta* jako jego *przedstawiciel*!
    Tak, jakby przyszedł i dane klienta zbierał pracownik producenta (bo czym
    niby ma różnić się pracownik od zleceniobiorcy?)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1