eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja a gwarancja › Re: Reklamacja a gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja a gwarancja
    Date: Fri, 3 Apr 2009 23:23:26 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <gr5upf$i6k$1@news.onet.pl>
    References: <gr5emv$9jh$1@news.onet.pl> <gr5ifd$ihf$1@news.onet.pl>
    <gr5s0p$b5r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzp178.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1238793839 18644 83.30.61.178 (3 Apr 2009 21:23:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Apr 2009 21:23:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gr5s0p$b5r$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 090403-0, 2009-04-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:583381
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Czeresniak" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gr5s0p$b5r$1@news.onet.pl...
    >> Nie do Ciebie należy decyzja, tylko do sprzedawcy.
    > http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=390
    >
    > "Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    > wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
    > wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
    > Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez
    > nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam
    > zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej
    > zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy,
    > gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to
    > udowodni."
    >
    > Swoje informacje zaczerpnąłem z tej strony.

    Ale chyba nie masz wątpliwości, że wymiana telefonu to nadmierne koszty w
    stosunku do wymiany obudowy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1