eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja › Re: Reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-f
    or-mail
    From: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja
    Date: Tue, 2 Sep 2003 06:44:39 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 48
    Message-ID: <bj1e8n$qig$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bj0h7a$gug$1@inews.gazeta.pl> <i...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: se198.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1062485079 27216 172.20.26.237 (2 Sep 2003 06:44:39 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Sep 2003 06:44:39 +0000 (UTC)
    X-User: lidmar
    X-Forwarded-For: se198.internetdsl.tpnet.pl
    X-Remote-IP: se198.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:162495
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):

    > In article <bj0h7a$gug$1@inews.gazeta.pl>, Piotr Demczuk wrote:
    > > wielce sie zdziwilem kiedy odnoszac go po raz drugi z ta sama usterka pan
    z
    > > dzialu obslugi klienta odmowil mi przyjecia towaru tlumaczac wygasnieciem
    > > gwarancji. z tego co zdazylem sie dowiedziec gwaracja przedluza sie na
    okres
    > > 12 miesiecy, od daty naprawy.
    > > reklamacji nie chciano mi uznac tlumaczac sie ze JA nie mam dowodow na to
    ze
    > > aparat zostal wymieniony a nie naprawiony. Media Markt sugerowal mi ze
    > > aparat zostal naprawiony i ze nie ma juz gwarancji.
    >
    > Trochę to wszystko dziwne co piszesz, bo taka karta gwarancyjna powinna
    > mieć gdzieś wyszczególniony nr seryjny aparatu. Skoro dokonano wymiany,
    > powinieneś dostać nową kartę gwarancyjną z innym numerem seryjnym albo
    > powinni skorygować ten numer na starej. Skąd właściwie Twoje
    > przekonanie że dostałeś nowy?
    > Formalnie rację ma pan z MM. Skoro nigdzie wymiana nie jest
    > udokumentowana to MZ przysłowiowa d... (formalnie powtarzam)
    > Co zaś do samej lampy to tu w sumie prędzej (raczej się ich chyba nie
    > naprawia), ale też pozostaje strona dowodowa.
    >
    > MZ złóż reklamację na piśmie w której opisujesz co opisałeś. Jak odmówią,
    > to skontaktuj się z Federacją Konsumentów. Spodziewam się, że musi istnieć
    > jakaś dokumentacja napraw, nawet jeśli na karcie gwarancyjnej nie ma ich
    > potwierdzenia. Możesz mieć nadzieję, że jeśli pociągniesz sprawę
    > wystarczająco daleko i w MM zrozumieją, że całość może się oprzeć o sąd,
    > to odgrzebią tą dokumentację i nie będą próbowali jej fałszować.


    Niekoniecznie, albowiem napraw mógł dokonywać serwis gwarancyjney, a nie MM i
    to seris ma (jeżeli jeszcze ma) dokumentację. Tak więc MM wcale nie musi
    odpowiadać, odpowiedzialność moze ponosić gwarant - chyba, ze to MM udzielił
    gwarancji,

    pzdr

    marek radwański
    >
    >
    > --
    > Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1