eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja › Re: Reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja
    Date: Tue, 2 Sep 2003 09:07:30 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 29
    Message-ID: <i...@z...router>
    References: <bj0h7a$gug$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm118.omega128.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1062465302 27677 218.186.128.118 (2 Sep 2003 01:15:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Sep 2003 01:15:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:162486
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <bj0h7a$gug$1@inews.gazeta.pl>, Piotr Demczuk wrote:
    > wielce sie zdziwilem kiedy odnoszac go po raz drugi z ta sama usterka pan z
    > dzialu obslugi klienta odmowil mi przyjecia towaru tlumaczac wygasnieciem
    > gwarancji. z tego co zdazylem sie dowiedziec gwaracja przedluza sie na okres
    > 12 miesiecy, od daty naprawy.
    > reklamacji nie chciano mi uznac tlumaczac sie ze JA nie mam dowodow na to ze
    > aparat zostal wymieniony a nie naprawiony. Media Markt sugerowal mi ze
    > aparat zostal naprawiony i ze nie ma juz gwarancji.

    Trochę to wszystko dziwne co piszesz, bo taka karta gwarancyjna powinna
    mieć gdzieś wyszczególniony nr seryjny aparatu. Skoro dokonano wymiany,
    powinieneś dostać nową kartę gwarancyjną z innym numerem seryjnym albo
    powinni skorygować ten numer na starej. Skąd właściwie Twoje
    przekonanie że dostałeś nowy?
    Formalnie rację ma pan z MM. Skoro nigdzie wymiana nie jest
    udokumentowana to MZ przysłowiowa d... (formalnie powtarzam)
    Co zaś do samej lampy to tu w sumie prędzej (raczej się ich chyba nie
    naprawia), ale też pozostaje strona dowodowa.

    MZ złóż reklamację na piśmie w której opisujesz co opisałeś. Jak odmówią,
    to skontaktuj się z Federacją Konsumentów. Spodziewam się, że musi istnieć
    jakaś dokumentacja napraw, nawet jeśli na karcie gwarancyjnej nie ma ich
    potwierdzenia. Możesz mieć nadzieję, że jeśli pociągniesz sprawę
    wystarczająco daleko i w MM zrozumieją, że całość może się oprzeć o sąd,
    to odgrzebią tą dokumentację i nie będą próbowali jej fałszować.


    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1