  • Data: 2002-08-20 10:58:08
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasne. Po co brac odpowiednik rocznej juz plyty, skoro mozna zarzyczyc
    > sobie kase,
    > i kupic nowa...

    > Boguslaw

    To znaczy ze jesli beda chcieli dac mi inna plyte glowna to moge zarzadac
    zwrotu pieniedzy, to jeszcze jedno, to jest sklep znajomych a dokladniej bylych
    znajomych i watpie zeby mi oddali pieniadze za ta plyte. Jednak nie wystawiali
    mi gwarancji, jak kupowalem, czy nie bedzie to przeszkadzac i czy dalej bede
    mogl odzyskac pieniadze?