eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamaca - ułamany PIN - odrzucenieRe: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Date: Fri, 7 Mar 2014 16:00:27 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 19
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <53183990$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1403061011210.1008@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1403061928210.3272@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <5319764d$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1394208027 16068 79.173.47.194 (7 Mar 2014 16:00:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Mar 2014 16:00:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:735935
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl ...

    >> Ale dodatkowe pytanie:
    >> Złożyłem reklamację w sklepie, sklep odesłał mnie do serwisu i teraz
    >> prowadzę korespondencję z serwisem.
    >> Czy dobrze rozumiem, ze własciwie powinienem rozmawiać ze sklepem?
    >
    > I to jest najważniejsze pytanie. Sklep nie miał cię prawa odesłać do
    > żadnego serwisu. To oni sami sobie mają załatwiać z serwisem. W jakiej
    > formie masz to "zgłoszenie" i "odesłanie"? Na piśmie? Przy świadkach? Bo
    > może wyjść, że chciałeś złożyć z tytułu niezgodności ale przekonali cię
    > do zgłoszenia z gwarancji.
    >
    Sklep prawdopodobnie sie pomylił i nie odnotował mojego zgłoszenia ze to z
    ustawy.
    W odpoiwiedzi dostałem maila przeforwardowanego z serwisu i dalej pisałem
    bezposrednio do serwisu.
    Czekam na odpowiedz jakiegośkierownika tego serwisu, jak bedzie negatywna
    to wracam do sklepu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1