  • Data: 2002-09-27 11:36:59
    Temat: Re: Rejestracja znaku towarowego - gdzie znajdę dziedzinę?
    Od: Ireneusz Niemczyk <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo to JEDYNA firma, ktora w taki sposob sie zachowuje. Wyslij faks
    > oswiadczajacy, ze sie zapoznales i po sprawie.

    No właśnie nie jest tak lekko, oczywiście mogę zapewnienie złożyć, co
    jednak się stanie jeżeli okaże się np. po roku czasu, że moje działania
    (komercyjne - przynajmniej takie mam w planach) naruszają dobra formy
    która zastrzeżenie złożyła? Popłynę na tym że chej :-(
    Moim zdaniem NASK postepuje bardzo fair w tym przypadku uprzedzając o
    takim fakcie.

    > PS. Odnosze wrazenie, ze gdyby rejestrowac domene majtki.pl TEZ by sie
    > okazalo, ze nazwa zastrzezona :-)

    Bardzo możliwe, moja jest popularna. Umieszczono ją w co najmniej 13
    zarejestrowanych znakach towarowych w samej Polsce :-((
    Chyba jednak odpuszczę - nawet nie sprawdzając dokładnie dziedziny (pewnie
    został _serek szwajcarski_).

    --
    Pzd, Irek.N.
    ps. Znalazłem rzecznika na tyle miłego, że zapuścił wstępne wyszukiwanie w