    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestr Danych Kontaktowych
    Date: Tue, 24 Dec 2019 02:25:49 +0100

    W dniu 2019-12-23 o 22:56, Krzysztof 'kw1618' Warszawa pisze:
> [...]
    gdzie można by podać dla urzędów dane do korespondencji czy inne dane kontaktowe
    ych-kontaktowych-rdk
    gdy sad czy inny komornik coś do mnie wyślę to w sumie ten tel i email wystarczy

> [...]
    > dostępny i tylko powinno się rozbudować to co jest o kontakt telefoniczny.
    > W EPUAP jest adres zameldowania pobierany z rejestru PESEL, zamiast
    > tworzyć nową bazę RDK wystarczyło dorobić rubrykę adres korespondencyjny.
    >
    > W sprawie korespondencji, to Poczta Polska już oferuje e-list polecony
    > na platformę Envelo , dlazego Urzędy z tego nie korzystają ??
    > Przetestowane !! działa !!
    >
    > Poczta Polska odpłatnie oferuje e-skrytki, papierowa korespondencja jest
    > skanowana i wysłana jako skan, można odebrać wszędzie tam gdzie ma się

    Na mojej osiedlowej poczcie pracuje donosicielka (dorobiła się ostatnio
    nawet samochodu) siostra prezesa Sp-ni Mieszkaniowej i informatorka
    Administracji osiedla.
    Pracują tam osoby wtrynione (wtyczki) przez powyższe pomioty.
    Otwierają i czytają listy osób, którymi się interesują zanim je wydadzą
    na poczcie. Są ślady otwierania. Te koperty są prowizoryczne i nawet
    5-letni dzieciak je otworzy i potem zaklei.

    --
    animka