eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegulamin sklepuRe: Regulamin sklepu
  • Data: 2006-05-07 22:12:47
    Temat: Re: Regulamin sklepu
    Od: <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:1147038401.4286.12.camel@neptune.sakowski.pl...
    >> klient kupuje towar, dostaje, placi. W ciagu 10
    >> dni stwierdza, ze mu ten towar niepotrzebny (bo np. w miedzyczasie kupil
    >> taniej w innym sklepie). Wiec odsyla w oryginalnym opakowaniu, nieuzywane
    >> i
    >> niezniszczone do sklepu, w ktorym kupil. Sklep stwierdza, ze jednak towar
    >> byl uzywany, wiec uznaje odstapienie od umowy za niewazne.
    >Co sklep uzna, jest wyłącznie problemem sklepu*. Jest ważne.
    Wiec sklep nie moze nieuznac reklamacji? Przeciez ktos moze kupic plyte z
    muzyka, skopiowac, odeslac i zadac zwrotu gotowki. wyraznie widac, ze plyta
    byla uzywana, ale sklep mimo to nie moze uznac reklamacji za niewazna?

    >> Ogolnie to definiuje regulamin tworzonego sklepu internetowego.
    >Nieprawda. Reguluje to ustawa.
    No taak, zle sie wyrazilem. Pisze regulamin sklepu w taki sposob, zeby byl
    czytelny, sensowny i zgodny z prawem.
    Co w takiej sytuacji ma zrobic sklep (klient zada zwrotu pieniedzey, mimo ze
    towar zniszczyl lub nie ma opakowania lub tez uzywal go)?

    Pozdrawiam,
    Talthen



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1