eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRegulamin sklepuRe: Regulamin sklepu
  • Data: 2006-05-08 07:01:50
    Temat: Re: Regulamin sklepu
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e3lof9$6c$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No wlasnie nie wiem, ale np. sklep stereo.pl twierdzi, ze jak im sie wysle
    > Stolica to sami zaplaca, a jak czyms innym to placi Klient.

    Nie rozumiem, jesli sie rezygnuje z zakupu to zazwyczaj sie odsyla towar na
    wlasny koszt.

    > Gdyby Klient zechcial skorzystac z tego prawa:
    > "Klient ma prawo odstąpić od umowy i zrezygnować z zakupionego towaru bez
    > przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki."
    >
    zgadza sie

    > No, ale w takiej sytuacji- klient kupuje towar, dostaje, placi. W ciagu 10
    > dni stwierdza, ze mu ten towar niepotrzebny (bo np. w miedzyczasie kupil
    > taniej w innym sklepie). Wiec odsyla w oryginalnym opakowaniu, nieuzywane
    > i niezniszczone do sklepu, w ktorym kupil. Sklep stwierdza, ze jednak
    > towar byl uzywany, wiec uznaje odstapienie od umowy za niewazne.

    Se moze uznac

    Informuje o tym
    > klienta. W tej sytuacji klient nadal jest wlascicielem towaru, mimo ze
    > towar w danym momencie jest w siedzibie firmy. I teraz tak- jesli firma
    > wysle towar do klienta na koszt wlasny to poniesie strate. Gdyby takich
    > nieuczciwych klientow bylo wiecej to firma moze zbankrutowac.

    Jakich nieuczciwych klientiow? Chyba ta firma jest nieuczciwa :)

    Jesli firma
    > wysle towar do klienta za zaliczeniem pocztowym (w wysokosci kosztow
    > przesylki) to klient moze sie poczuc pokrzywdzony, ze naciagaja go na
    > koszty. W takiej sytuacji klient powinien miec mozliwosc zadecydowania co
    > ma zostac zrobione z towarem. Jesli zechce odebrac osobiscie, to moze za
    > darmo. Jesli zechce, zeby mu wyslac, to musi zaplacic koszty przesylki.
    > Ale jesli klient zapomni o towarze, to ma ten towar czekac na decyzje
    > klienta do konca swiata? Przeciez tego towaru sklep nie moze uzywac, bo
    > nalezy do klienta, a nie do sklepu.

    Ale sklep ma psi obowiazek towar ptzyjac i zwrocic pieniazki

    > Ogolnie to definiuje regulamin tworzonego sklepu internetowego.

    Regulamin nie moze byc sprzeczny z obowiazujacym prawem

    --
    Pozdrawiam
    Jacek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1