    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Regres od ubezpieczalni
    Date: Thu, 03 Mar 2011 11:10:05 +0100

    W dniu 03.03.2011 10:50, Michal Jankowski pisze:

    > Było się ubezpieczyć, to by się z twoim ubezpieczycielem wozili, a nie
    > z tobą.

    Niekoniecznie. Właśnie rozmawiałem z moim ubezpieczycielem. Odpowiadają
    tylko za szkody z mojej winy. Za zdarzenia losowe np. już nie.

    Tak czy siak, było to na dwa dni po przejęciu mieszkania i jeszcze się
    nie ubezpieczałem. Ale nie w tym rzecz.

    >Ubezpieczenia OC drogie nie są.

    Szczerze mówiąc są. Płacę około 250zł rocznie.

    > A było w ogóle jakieś zalanie?

    Cholera wie. Mogło być, mogło nie być.

    > Są świadkowie, dokumenty, ekspertyzy?

    Są ich. Interriska, który odezwał się po 1,5 roku z regresem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek