  • Data: 2011-03-03 10:41:18
    Temat: Re: Regres od ubezpieczalni
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2011 11:35, Antykler pisze:

    > Poniewaz kilka razy zalewalem sasiada podemna a raczej pralka w ktorej
    > pekl waz od wody. Wyglada to tak ze moze dochodzic odszkodowania ze
    > swojej polisy lub twojej jesli sie zgodzisz i ja masz. W wiekszosci
    > przypadkow wystarczy polisa tego ktorego zalales a firme ubezpieczeniowa
    > ktora mu wyplacila odszkodowanie posylasz na drzewo poniewaz nie masz z
    > nimi zadnej umowy podpisanej.

    No to też sąsiad sobie wziął kasę ze swojego InterRiska, a pan
    Włodzimierz Dywan z Interiska, który sam nie wie co do mnie pisał i w
    jakim piśmie, chce regresu. Ponieważ ja się z tym nie zgadzam, to
    odmówiłem zapłaty, a gość się nie odzywa. I żona straszy, że nam
    przywalą 1500 zamiast 500. Dlatego pytam o to, jak się to odbywa i co mi
    grozi, jakim trybem itp.

    Nie bardzo wiem, gdzie i od kogo mogę uzyskać takie informacje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek