  • Data: 2009-08-07 11:11:11
    Temat: Re: Recykling
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadek napisał(a):

    > Januszek, nie rozumiemy się. Jeszcze raz, opłata recyklingowa to jedno,
    > a pisaliśmy o kaucji. Pisałem że byłoby lepiej gdyby ta torba kosztowała
    > np złotówkę lub dwie a nie 30gr. Te 30gr to nie wiele a np 2zł to juz
    > sie niejedna pani gospodyni zastanowi. I byłoby to dobre dla środowiska.

    Ja to rozumiem. Probowalem tylko wskazac, ze "papierologia" i
    "urzedalstwo" ktore stoi za pobraniem od w/w gospodyni tej 1 lub 2
    złotówek samo z siebie wygeneruje więcej szkód dla środowiska niż te
    reklamówki. Malo tego, teraz przyszlo mi do glowy, ze mentalnosc Polska
    jest inna - "skoro zaplacile(a)m za torbe 1 zł to mogą ją wywalić
    gdziekolwiek" ;) Potem doszedlem do wniosku, ze nasz dyskusja jest chyba
    bez przedmiotowa bo MOS juz sprawe niejako zalatwilo.

    j.