  • Data: 2009-10-19 15:42:19
    Temat: Re: Re:fałszywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Póki co jest to jedynie fałszywe orzeczenie (co też nie jest
    błachostką) ale poki co nikt mi niec złego jeszcze nie zrobił
    Gdyby jednak zechciali mnie przymusowo 'leczyć' zastrzykami czy
    jakoś tak zrobi się z tego zbrodnia. Ciekawiloby mnie, czy ktoś może
    wie jaka kara jest przewidziana za taki czyn (przymusowe 'leczenie'
    zdrowego czlowieka - i kto by poniosl ta karną prawną odpowiedzialnosc --
    pewnie błednie orzekające osoby - jaka kara za to grozi ? mam nadzieje
    ze coś istotnego,