  • Data: 2009-10-19 19:31:34
    Temat: Re: fałszywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
    Od: "matusm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "f" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5b90.00000149.4adc878a@newsgate.onet.pl...

    > Mowisz tak bo nie rozumiesz sytuacji - kazdy ma sklonnosc
    > do niedowierzania takim rzeczom, sam nie do konca wierzylem
    > temu (w jednostronnosc tego) co niektorzy z innych pacjentow
    > tam siedzących mi pisali -- tylko ze naprawde tak bywa,
    > co wiem juz po sobie, te błedy praktyki tak psychiatrycznej, jak
    > lekarskiej czy pewnie i sądowej są normą i to jakąś stałą normą
    > (nie wiem rzędu np 20%) tak faktycznie jest, nie wiem jak z sądami
    > ale jesli chodzi o lekarzy to na pewno
    >
    > Poczulbys to co mowie gdybys nie stad ni z owad dostal taki
> [...]

    Generalnie jestes chory bo Ty i przedpiscy wierzycie w jakies prawo i lad
    ,,,jestescie fantastami ,typowa schizofrenia paranoidalna

    Mozna zaczac od zwyklego rozejrzenia sie po
    pierwszych stronach gazet i latwo sie przekonac ze miec racje to nie
    znaczy ze podlegamy jakiejs ochronie norm ogolnoludzkich.

    Do kazdego zagadnienia nalezy podchodzic z zimnym rozrachunkiem sedna
    sprawy.Psychuszka tak jak inne dziedziny zycia w nowej Polsce niewiele sie
    zmienily,poczawszy od przestepcow chcacych uniknac kary po eliminacje
    niewygodnych ludzi (czytaj gazety).Jezeli chodzi o przelozonych to panstwo
    jako organizacja stojac na strazy interesow grupy panujacej wytworzylo
    prawo gwarantujace bezkarnosc swoich urzednikow ,przyklad -postkomunistyczny
    Rzecznik Praw Obywatelskich ktory ogranicza sie do przyjmowania skarg po
    czym je odsyla bezposrednio do strony zainteresowanej aby ta odniosla sie
    do skargi...ale nie o tym.Typowym przykladem o ktory Ci chodzi to
    przelozony w Policji ktory w wyniku nieprzespanej nocy albo kaca moze
    kazdego podwladnego skierowac na badania psychologiczno-psychiatryczne
    .Wystarczy aby najpierw zastosowal mobbing nawet z ustnym nakazem lamania
    jakis mniejszych zarzadzen czy prawa,z szukaniem dziury w calym i kiedy
    zmiekczy delikwenta fizycznie i psychicznie tylko krok do badan.

    Co robic ????ano nalezy przejsc badania ze spokojem nawet jak obok lata
    jakis przeszkadzajacy przyglup psycholog a testy skladaja sie z 700;900
    czy jednorazowo 1800 pytan wiedzac przy tym ze sie nie ubiegalo o misje
    Bonda.Czlowiek twardnieje , ale kiedys ludzie siedzieli w kamieniolomach czy
    na zeslaniu
    -plus ze byli w grupie .Wytrwac w stresie to jest prawdziwy objaw zdrowia
    i do tego czytac,,czytac

    na pocieszenie
    Medycyna Sadowa jednoznacznie stwierdza ze "nie ma idealnie normalnych
    ludzi" -------tak mi mowiono na wykladach

    W Kaliszu w protescie min badan 100 policjantow zlozylo raporty o
    zwolnienie

    ich polityką." --Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
    MSW -
    Pozdrowienia
    matusm