  • Data: 2009-10-19 15:36:42
    Temat: Re: fałszywe orzeczenie w kwesti psychiatrycznej
    Od: "f" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > leczyć się?
    > Czemu wykluczasz że lekarze się mylą? Oni się znają na chorobach
    > psychicznych. A dość częstym objawem jest zaprzeczanie chorobie.

    Mowisz tak bo nie rozumiesz sytuacji - kazdy ma sklonnosc
    do niedowierzania takim rzeczom, sam nie do konca wierzylem
    temu (w jednostronnosc tego) co niektorzy z innych pacjentow
    tam siedzących mi pisali -- tylko ze naprawde tak bywa,
    co wiem juz po sobie, te błedy praktyki tak psychiatrycznej, jak
    lekarskiej czy pewnie i sądowej są normą i to jakąś stałą normą
    (nie wiem rzędu np 20%) tak faktycznie jest, nie wiem jak z sądami
    ale jesli chodzi o lekarzy to na pewno

    Poczulbys to co mowie gdybys nie stad ni z owad dostal taki
    papierek od swojego komentanta z policji szefa urzedu miasta
    czy skadkolwiek indziej 'Johnson - schizofrenia paranoidalna'
    zalecamy przymusowe leczenie - wtedy bys to poczul bo tak to nie
    wiesz o czym mowie