  • Data: 2002-01-28 14:52:32
    Temat: Re: Re: Zniesławienie i psucie dobrego imienia na newsach?
    Od: MaXxX <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jan 2002 15:29:09 +0100, KRZEM (m...@s...pl000) pisze na
    pl.soc.prawo:

    > absurdalny
    >
    > Eeee, wbrew pozorom w sądach siedzą rozsądni ludzie.

    Rozsądni rozsądnymi, a fakty faktami: GDZIE tu może rozsądek wkroczyć? Sąsiad
    mnie zaskarży że mu np. wiercę dziurę w ścianie 24h na dobę. Jakichś tam
    świadków na to ma, ja mam swoich (rodzinę) że gucio a nie wiercę, no ale już
    "sprawa jest". Kto w takim przypadku zapłaci za moją obronę, jeżeli mnie nie
    stać?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,