  • Data: 2002-01-29 09:51:44
    Temat: Facet, myslisz ze jestes zabawny..???
    Od: MaXxX <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Suuuper. Klasyczna zabawa w followup-to znowu w modzie? A myślałem że z tego
    się wyrasta wraz z przedszkolem...

    Dnia Mon, 28 Jan 2002 23:18:42 +0100, Dariusz (d...@p...onet.pl) pisze
    na pl.soc.prawo:

    > Nie zawracaj glowy.
    > Wejdz na angielskie grupy.
    > Tam sie wyzywaja od h. i k. od rano do wieczora i znow od rana i
    > wieczora.
    >
    > Usenet to nie szkolka niedzielna.
    > Usenet to bagno tego swiata.
    > Kto nie ma mocnych nerwow nie powinien z niego korzystac.

    > Skoro sobie robisz jaja i chcesz abysmy czytali twoja grupe o seksie
    > + ogladali tysiace reklam erotycznych za wydumanym tematem, to twoje
    > niedoczekanie.

    > Proste rozwiazanie to niekorzystanie z tej grupy, ktora nie cieszy sie
> [...]

    Co Ty wygadujesz??? Ani nie robię sobie jaj, ani nie brakuje mi mocnych
    nerwów. Na newsach siedzę od dobrych paru lat, i podejrzewanie mnie tu o
    robienie sobie jaj i zapraszanie na głupie grupy uważam za mocno chybione.

    Po prostu po raz pierwszy w życiu spotykam się z przypadkiem kogoś, kto
    otwarcie i na poważnie grozi ciąganiem po sądach za znieważanie, a o tęże
    czynność aż się prosi ze względu na, khmm, specyficzny sposób wyrażania się,
    tudzież inne ciekawe przymioty. Stąd też moja ciekawość - czy mogę go z
    czystym sumieniem zbluzgać (gdyby mi kiedyś naprawdę nadojadł, bo na razie to
    mnie tylko bawi :)) czy też faktycznie powinienem uważać bo może mi
    zaszkodzić. Tyle. Trafiłem z tym pytaniem na niewłaściwą grupę, czy co!?

    --
    MaXxX