  • Data: 2002-01-28 15:17:21
    Temat: Re: Re: Zniesławienie i psucie dobrego imienia na news
    Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MaXxX" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.16bf7e35baf9be59989840@news.task.gda.pl...

    > No to super!
    >
    > Znaczy że co - mam wrednego bogatego sąsiada, który wymyśla sobie
    absurdalny
    > zarzut, skarży mnie cywilnie, a ja na dzień dobry muszę zaciągnąć
    stado
    > kredytów, by w ogóle móc się bronić???

    Nie. Średniointeligentny człowiek (no może trochę bardziej niż
    średnio - taki co umie pisać i czytać) - potrafi sam napisać odpowiedź
    na idiotyczny pozew.
    A poza tym porada u adwokata kosztuje ok.50-200 zł. Udział w sprawie
    od 200zł za osobę - to nie takie duże koszty.
    A i tak wynik zależy od widzimisię (lub kieszeni) sędziego.

    Pozdrawiam
    Ituś