  • Data: 2005-07-10 19:05:25
    Temat: Re: Re:
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:darqv1$o0f$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czemu gdzie indziej? Tu mi dobrze. Nie musisz czytać.
    Ale będę.

    > Mogę rozmawiać z kim chcę, a więc również z wybranymi członkami grupy.
    Mówiłem - spróbuj pojąć, a ty albo nic nie zrobiłeś w tym kierunku, albo ci
    nie wyszło. Na grupie rozmawia się z grupą, z wybranymi osobami rozmawia się
    na privie. Wszystko co piszesz na grupie - piszesz do grupy, nie do
    konkretnej osoby. Nawet jeśli jej wypowiedź komentujesz.

    > Jedyny mój błąd to numer paragrafu wskazywanego przez mnie, ale go juz
    > sprostowałem.
    Naprawdę sądzisz, że to twój jedyny błąd?? Kiepski joke...

    --
    Jotte