  • Data: 2005-07-10 19:35:10
    Temat: Re: Re:
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:darsdh$195$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > To może minie oświeć co do tych błędów, zamiast posługiwać się kiepskiej
    > jakości aluzjami.
    Niestety nie mógłbym uczciwie powiedzieć, że przejmuję się twoją oceną
    jakości aluzji czy czego tam. Jeśli są kiepskie a ty mimo to prosisz o
    oświecenie w tej kwestii to sam sobie wystawiasz opinię.
    Ale dosyć o tym. Po prostu nie próbuj się groteskowo wywyższać i szanuj
    ludzi z którymi dyskutujesz, bo inaczej wyjdzie na to, że jesteś chory i
    usiłujesz leczyć tu swoje frustracje.
    EOT

    --
    Jotte