  • Data: 2005-07-10 19:54:49
    Temat: Re:
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte napisał(a):

    > Niestety nie mógłbym uczciwie powiedzieć, że przejmuję się twoją oceną
    > jakości aluzji czy czego tam. Jeśli są kiepskie a ty mimo to prosisz o
    > oświecenie w tej kwestii to sam sobie wystawiasz opinię.

    Tak? Twierdzę że twoja aluzja jest kiepska bo w mojej wypowiedzi nie ma
    innych błędów (a przynajmniej ja ich nie widzę). Ty twierdzisz że są
    więc je wskaż i wykaż że aluzja nie była taka kiepska jak myślę. Ale
    widzę że albo nie ma błędów albo ich nie widzisz.

    > Ale dosyć o tym. Po prostu nie próbuj się groteskowo wywyższać i szanuj
    > ludzi z którymi dyskutujesz, bo inaczej wyjdzie na to, że jesteś chory i
    > usiłujesz leczyć tu swoje frustracje.

    Skąd nagle w tobie taki moralizator? Nie dalej jak dwa posty wcześniej
    wykazałeś jaki jest twój stosunek do ludzi z którym dyskutujesz. Czy to
    przypadkiem nie ty nazwałeś mnie groteskowo dętym bufonem. Nie żebym sie
    obraził, ale zastanawia mnie zawsze podwójna moralność u ludzi: inni nie
    mogą ja mogę. Ja przynajmniej nie udaje że jestem uprzejmy, a na
    szacunek trzeba sobie zasłużyć.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam