  • Data: 2007-08-11 11:27:28
    Temat: Re: Ratunek dla trutych dzieci
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 10 sierpnia 2007 10:27
    (autor Henry (k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1ekfklxofvott$.tbodpsaefkqc$.dlg@40tude.net>):

    > Jeśli wierzyć statystykom to mniej. Głównie z tego powodu że
    > pali się mniej (jedna fajeczka to ok 3 papierosy - zazwyczaj
    > pali się jedną lub dwie dziennie, bo jedna fajka to przynajmniej godzina
    > palenia) oraz z tego że słabiej się zaciąga (a często wręcz w ogóle) -
    > odpada rak płuc (za to zwiększa się ryzyko raka jamy ustnej).

    No tak se przeczytałem dwa serwisy o fajkach i widzę, że nie byłbym w stanie
    tego palić. Najpierw trzeba kupić kilkadziesiąt fajek, im droższych tym
    lepiej. Potem każdą z nich opalić 20 razy jednym gatunkiem tytoniu. Potem
    dopiero nadaje się do użytku i można stwierdzić czy dany smak nam
    odpowiada. Jak nie, to fajka do kosza i kolejną opalamy innym gatunkiem :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl