    Date: Wed, 27 Oct 2010 12:36:39 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rak toczący wymiar sprawiedliwości - co o tym sądzicie?

    W dniu 27-10-2010 12:09, SQLwiel pisze:

    > Po części się zgodzę, po części nie.
    >
    > Bandyci dostęp do broni będą mieli zawsze.
    > Ograniczanie "normalnym ludziom" dostępu do broni, to wydanie ich
    > bezbronnymi na pastwę bandytów.

    Nie bandyta = normalny człowiek?

    Znam paru nie bandytów, tzw. porządnych obywateli, którym bałabym się
    dać do reki procę.
    Np. takiemu który "szkoli" swojego psa kopniakami. Zresztą kiedyś
    wychowywał tak swoje dzieci. Ale to akurat nikogo nie rusza, można mu
    dać spluwę, bo "nie bandyta" a smarkaczom pewnie się należało.

    Albo niewinne wyglądający rowerzysta, który prawie wjechał mi pod koła
    prosto z chodnika. Kiedy na niego zatrąbiłam, zszedł z roweru i z całym
    rozmachem uderzy w szybę po mojej stronie. Wyglądał na studenta, nawet
    miał okulary.
    I nic nie zrobił szybie bo nie miał dość masy. Ale tylko mu spluwę dać o
    łapki...

    > Pomysły SLD o likwidacji dostępu do broni, to powrót do komuny. Władza
    > zaczyna bać się społeczeństwa, bo wie ile nazbrodniczyła.

    Zakładając, że żyjemy w Twoim równoległym świecie, gdzie ludzie chcą
    mieć broń, żeby strzelać do polityków, dziwisz się że politycy nie chcą,
    by do nich strzelać?

    Przypisujesz im niesamowite zdolności analityczne (światowy spisek tego
    wymaga) a odmawiasz prostego instynktu samozachowawczego?

    > Mamy państwo służące bandytom.
    >
    > Poprawka: Nie, nie mamy państwa. Mamy bandę złodziei na wysokich stołkach.

    Rusz d.. i zrób coś. Masz genialne pomysły, charyzmę, i kupę wolnego
    czasu (sądząc po aktywności na listach).
    Ludzie za Tobą na pewno pójda, zdobędziecie Belweder i zostaniesz
    królem. I od razu wszystkim będzie lepiej.

    > ... gdybym mógł kupić granat, to wsadziłbym do torby od laptopa,
    > opakował kilogramem gwoździ, a zawleczkę przywiązał żyłką do nadgarstka

    I Ty się dziwisz, że nie chcą Ci dać broni, mimo że "nie bandyta"?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813