  • Data: 2018-12-08 21:14:09
    Temat: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-12-18 o 10:32, Liwiusz pisze:

    > Na jakiej podstawie tak sądzisz?

    Cały wywód matematyczny, który pozwoliłem sobie wyciąć ma jedną, ale
    kardynalną wadę. Wszystkie znane mi skrypty do kryminologi czy
    kryminalistyki szacują, że tzw czarna liczba, czyli liczba
    niezgłoszonych przestępstw seksualnych, to ponad 95%. Zatem reszta
    Twojego wywodu jest obarczona znacznym błędem.

    Po za tym podawana ilość osób duchownych tez wzbudza moją wątpliwość.
    Pod adresem
    https://kosciol.wiara.pl/doc/3113152.Polska-katolick
    a-w-liczbach podają
    31 tysięcy księży i 12 tysięcy zakonników.