  • Data: 2020-10-10 20:44:05
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Może powinien, ale w naturze rzadko występują stany
    > zero-jedynkowe.

    Powodzenia. Ludzie to widza i coraz czesciej olewaja kosciol.
    Teraz jeszcze czas na jakiegoś polityka z jajami który w koncu zmusi
    kosciol do tego aby dał się zbadac w zakresie łamania prawa.

    > I słusznie prawisz. O ile są.

    > I z tym się zgadzam, ale nadal obawiam się, że nie"czaisz bazy",
    > iż problemem nie jest to, że relatywizują, ale to, że nie wierzą w
    > te informacje.

    Oczywiście ze nie wierze. Po pierwsze za duzo jest przypadków
    udowodnionych, po drugie za duze jest parcie na to zeby nic nie pokazać
    i bc jak najmniej przejrzystym w swoim działaniu.

    > Tu już wywracasz kota do góry ogonem. Ja tam się nigdy nie bałem.
    > Natomiast nie widze sensu indywidualnych zajęć.

    > Rodzica.

    > Sam chyba nigdy nie pomoga. Ale nie znam się.

    30 lat temu wielokrotnie było tak, ze sam pomagałem.
    Zwłaszcza w przypadku mszy wczesno rannych w od poniedziąłju do piątku.

    > A z nauczycielem?

    Chyba mnie coś omineło.
    Przez swiat przewineły sie tysiace spraw o tym jak to nauczyciel
    przyłapany na pedofilii był ukrywany przez władze szkoły a nastepnie
    przez instytucje nadzorujace szkołe?

    > Bo o całości, to Ty piszesz na zasadzie, ze wszyscy wiedza, ze tak
    > jest. Wiec pytam kto i na jakiej podstawie oarz prezede wszystkim
    > co wie, a czego się domyśla.

    Jezeli przypadki juz udowodnione nadal cie nie przekonały to pewnie
    nawet 1000 kolejnych nie zmieni tej sytuacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest