  • Data: 2020-10-10 20:44:05
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu?

    Czemu co?
    Czemu ukrywali w tych sprawach o ktorych wiemy?
    Nie mam pojecia - zapewne troska o własny majatek, stołki, brak
    kregosłupa moralnego i hipokryzja wynikajaca z tego ze sami nie wierza
    w to co głosza?

    > Instytucja zresztą - jak piszecie - to w ogóle przeważnie
    > owe zarzuty ignoruje i minimalizuje.

    Probujesz zasugerowac ze jest w tym cos dziwnego ze z jednej strony
    ukrywano sprawców a z drugiej PR był taki zeby ignorowac, minimalizowac
    i zamiatac pod dywan? Widzisz tutaj jakas niekonsekwencje?

    > A czemu umorzono?

    Brak wykrycia sprawcy.
    Tylko jak mozna to stwierdzic 2 dni po jej zgłoszeniu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka