  • Data: 2020-10-08 18:38:17
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f7f1b58$0$17359$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 08.10.2020 o 14:04, J.F. pisze:

    >Ty weź się może dowiedz, dlaczego w dużej mierze ofiary wpadają
    >(wpadały, bo to na szczęście powoli się zmienia) na pomysł zgłosić
    >się z problem do biskupa, czy innego noszącego kolorowe sukienki,
    >zamiast na policję.

    P.S. zupelnie nie seksualnie ... chyba nie, bo nie wiem o co chodzi z
    tym actimelkiem

    https://wiadomosci.wp.pl/nietykalny-jak-slawoj-lesze
    k-glodz-musielismy-wypic-karnego-i-dopiero-nas-puszc
    zal-6438920740509825a

    "- Wie pani, kiedy pierwszy raz usłyszałem, jak on zwraca się do
    młodych księży, którzy mu usługiwali? Ponad 15 lat temu. W czasie
    uczty, bo inaczej nie można tego nazwać, co chwilę łapał za kieliszek.
    Picie przerywał tylko po to, by rzucić niewybrednym żartem o polityku,
    którego nie lubił, albo żeby kogoś skląć - mówi nam osoba z kręgów
    polityki, która bywała w rezydencji abp. Głódzia.

    - Przemoc, niszczenie, destrukcja - mówi jeden z duchownych. Do tego
    ubliżanie, publiczne poniżanie i psychiczne znęcanie się. Takie
    zarzuty znajdują się w listach do watykańskiego nuncjusza w Polsce.

    - Podczas pijackich biesiad wysyłał jednego z księży do miasta na
    poszukiwania odpowiedniego gatunku kiełbasy, kazał nalewać alkohol,
    krzycząc: "Co ty, k..., nawet nalać nie potrafisz!".

    Zarówno duchowni, jak i politycy, którzy bywają w gdańskiej rezydencji
    arcybiskupa, od razu zastrzegają, że mogą porozmawiać wyłącznie
    anonimowo. - On ma takie wpływy, że zesłaliby mnie do jakiejś
    wiejskiej parafii. Po co mi to? "

    Czyli co - widmo kariery jest warte tych troche wyzwisk i ublizan ?

    A przeciez mozna dac sie zeslac na jakas odlegla wiejska parafie i zyc
    sobie skromnie, ale spokojnie, widujac arcybiskupa raz na kilka lat,
    albo nawet wcale ...

    J.