  • Data: 2020-10-08 20:18:56
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?
    > Dlaczego piszesz "z tego co wiem", skoro są dowody, że jest dokładnie
    > wręcz przeciwnie niż piszesz? Przecież sam przyznałeś, że wiesz o
    > istnieniu tych dowodów.
    > [...]

    Żaden cud.
    Albo prokuratura *słusznie* nie wnosi o środki zapobiegawcze
    albo to prokuratura staje się winna nie wniesienia o środki zapobiegawcze
    albo sąd staje się winny zniesienia środków zapobiegawczych.
    Oskarż wprost prokuraturę o ignorowanie dowodów w konkretnych sprawach
    jak masz prawne jaja.

    Czegoś od KRK powinno się wymagać tyle że ty za bardzo chcesz wymagać
    czegoś jak dla mnie zbyt bliskiego *długotrwałego* samooskarżania się z
    własnej inicjatywy po linii "jak takie środki zapobiegawcze KRK podjął
    i utrzymuje *z własnej inicjatywy* to zarzuty 'muszą być' prawdziwe".
    Bardzo bym się zdziwił gdyby wszystkie oskarżenia kończyły się skazaniem.

    Wypada dać prokuraturze "przez grzeczność" *trochę* czasu ma wstępną
    ocenę sprawy, dawać za dużo czasu to IMHO z punktu widzenia "prawnego
    obrońcy" przeważnie głupota. Jeśli KRK "niezbyt zależy" na własnym
    wizerunku to nie problem dla prokuratury i (świeckich) sądów.
    To nie problem _prawny_ dla świeckiego prawa.

    --
    A. Filip