  • Data: 2020-10-08 19:40:51
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > Nie.
    > Ale możesz nadal robić z siebie kretyna i zgadywać dalej, albo po
    > prostu się dowiedzieć.

    Jak dla mnie ty jesteś bezczelnym *synem albo niewiarygodnym kretynem
    jeśli uważasz że zagrywka GW z 2004 z tytułem o pomówieniach
    Jankowskiego nie miała w tym *żadnego* udziału. Jeśli byś sądził że był
    to udział "mały" to zaledwie miałbyś inną opinię niż moja.
    Ja mam niejakie kłopoty z uwierzeniem że bez medialnego i politycznego
    parasola ochronnego w 2004 *z udziałem Gazety Wyborczej" (z podtekstem
    "komuchy naszego/solidarucha wrabiają") prokuratura pod rządami SLD by
    tak łatwo Jankowskiemu odpuściła, że kolejne ofiary by się *już wtedy*
    (2004) nie zgłosiły.

    U mnie najkorzystniejsze dla GW wyjaśnienie jest że w 2004 bronili
    "pedofila/kapelana Solidarności" przed wrogim atakiem pod rządami SLD.
    Tyle że efekt obrony księży pedofilii w ogóle przed "pomówieniami" też
    po drodze częściowo osiągnęli w tym scenariuszu jako (niezamierzony?)
    efekt uboczny. Nie wymagało geniusza by taki efekt przewidzieć.
    Jak ci zależy bym został przekonany że w GW (krótkowzroczni) idioci
    pracują to jak dla mnie może być.

    --
    A. Filip