    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie w sprawie wygranej...
    Date: Fri, 4 Apr 2003 14:54:22 +0200

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:b6jtum$rmr$4@inews.gazeta.pl...
    > Na CD, to moim zdanie również nie jest rozwiązanie. Ja kupuję
    oprogramowanie
    > w pudełku i nie wiem, co jest na płycie wewnątrz. Sprzedawca nie chce mi
    > rozpakować, bo twierdzi, że jak rozpakuje to naruszy plomby. ;-)) Moim
    > zdaniem to powinno być na pudełku. Na płycie może być RÓWNIEŻ.

    Zgadza się. To trochę przypomina kupowanie kota w worku.
    Natomiast z drugiej strony o warunki licencji, można się dowiedzieć od
    sprzedawcy (takich jest niewielu), albo bezpośrednio u Microsofta.
    Czyli jak chcesz to się da.
    Nie wchodzę w dyskusję, czy jak nie ma na podełku, to cię licencja
    obowiazuje, czy nie, a jak nie to co cię obowiązuje.
    I czy chodzenie za warunkami licencji należy do klienta, czy też
    sprzedawca/producent ma tą licencję klientowi podstawić pod nas i zażądać
    podpisu, że się zapoznał i akceptuje zanim mu da towar do ręki.

    Po mojemu powinno być, że jak towar po zapoznaniu się z licencją ci nie
    odpowiada to pownieneś mieć prawo zwrotu, np do 30 dni od zakupu.
    Zarejestrowanie produktu jest równoznaczne z akceptacją licencji. Bez
    zarejestrowania produkt nie działa, lub działa jako demo. Zresztą Microsoft
    w tą stronę właśnie idzie.
    Jak to zrobić technicznie, żeby nie dało się robić przekrętów to już
    zupełnie inna bajka.

    Narazie jest jak jest.
    Chodzisz za licencją, czytasz i kupujesz albo nie.