  • Data: 2003-04-04 17:00:36
    Temat: Re: Pytanie w sprawie wygranej...
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Lew wrote:
    > Za przeproszeniem ale p... glupoty.

    Zaprzągnij do pracy archiwum grupy, znajdziesz link,
    a potem możesz tu wrócić i przeprosić ludzi za wprowadzanie w błąd.

    > Moze jest kontrowersyjny (powiazanie czegos ze sprzetem) ale do jasnej
    > anielki jest dwa razy tanszy (w przypadku Windows)
    > To nie tylko zmuszenie kupujacego do uzywania danego produktu ale takze
    > przeniesienie obowiazku suportowania na koncowego sprzedawce.
    > Nie podobaja Ci sie zasady licencji OEM to kup sobie pelnego Windowsa za
    > 1500 zl i bedziesz mogl go sprzedawac kiedy chcesz...

    Mogę kupić "OEM"a za 5 zeta i też sprzedawać kiedy chcę.
    Zrozum wreszcie, że użytkownika bzdety pomiędzy producentem i dystrybutorem
    NIC nie obchodzą i w ogóle go nie dotyczą.
    Prawo autorskie jest tu jednoznaczne, a M$ i każdy inny może sobie w swojej
    licencji powymyślać jakiekolwiek bzdury i będą tyle ważne co zeszłoroczna
    stonka.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm