    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o wiek podczas przesłuchania komisji śledczej
    Date: Sun, 3 Mar 2024 08:03:20 +0100
    <Nb%BN.164599$hq1.65270@fx13.ams1> <urc5vb$4ef$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <athCN.59032$I2y9.50966@fx03.ams1> <urc8hi$664$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <bGiCN.126790$Fr1.17130@fx11.ams1> <urcllr$gln$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <cJwCN.266507$7uxe.166481@fx09.ams1>
    <ureuku$h47$1$Shrek@news.chmurka.net> <tTbDN.43201$bIG8.15386@fx04.ams1>
    <urjspd$86u$2$Shrek@news.chmurka.net> <IwQDN.46387$bIG8.7325@fx04.ams1>
    <urp6ft$pa6$2$Shrek@news.chmurka.net> <VFaEN.225470$hq1.93212@fx13.ams1>
    <urrq37$jem$1$Shrek@news.chmurka.net> <TtPEN.173637$Fr1.109666@fx11.ams1>

    > Może, ale nawet jeśli obowiązek był ustawienia tego znaku z każdej
    > strony, to problem z oceną występował tylko z tamtej, gdzie ustawił?

    Z dwóch stron wygląda tak samo. Z tamtej jednej to po prostu istotne bo
    musisz ustąpić pierwszeńtwa. Z pozostałych stron w sumie nieistotne bo
    co najwyżej zaparkujesz na skrzyżowaniu, które i tak jest de facto
    wyjazdem z parkingu;)

    > Albo inaczej, dlaczego uznałeś, że nie jest to skrzyżowanie?

    https://www.google.pl/maps/@52.2915539,20.9351265,3a
    ,75y,266.09h,80.27t/data=!3m6!1e1!3m4!1s5-lANA2qP4qp
    k5oDBOMjMQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

    Bo to wygląda jak wyjazd z parkingu... i jest wyjazem z parkingu. Nawet
    jak to remontowali to to zarządca wywiesił tabliczką że parking będzie
    zamknięty z powodu remontu.

    > Trochę bym się bał lecieć po podobnej argumentacji przy tak wyraźnym
    > oznakowaniu poziomym. Jakby to nie było skrzyżowanie to te oznakowanie
    > poziome tam pwinno się znaleźć? Jak to jest tu uregulowane?

    Linie P--8 to raczej nie. Natomiast to nie ja napisałem, że znaki
    "skrzyżowanie równorzędne" w zabudowanym należy stawiać tylko w
    określonych przypadkach w a szczególności właśnie kiedy skrzyżowanie nie
    jest właściwie postrzegane przez kierowców jako skrzyżowanie. To
    minister w rozporzadzeniu napisał, projektant z jednej strony (błędnie
    że z jednej) znak postawił, więc sprawa jest jasna - sam zarządca uznał
    że skrzyżowanie nie jest wystarczająco postrzegane jako skrzyżowanie.
    Przypomnij proszę co trzeba zrobić jak są niedające się usunąć
    wątpliwości co do możliwosci przypisania winy?

    Jak dostanę uzasadnienie to napiszę co tam naskrobali.

    O tym że strażnicy mylą się w tej sprawie co chwila i zeznają że
    złozyłem wyjaśnienia o były one do innej sprawy (w której też się
    pomylili) i zeznali że oznakowanie pionowe było nie wspomnę.

    > Problem MZ jest nie tyle z takim tolerowanie patologii co nie robieniem
    > niczego w następnym kroku. Pewnie żadna resocjalizacja tu nie działa.

    No nie działa. I się to właśnie toleruje.

    > Jak nie jest? Zresztą zakaz może pewnie dotyczyć wszystkich stanowisk
    > prawniczych.

    Żartobliwie odniosłem się do tego co pozostawiłem. W sumie drętwy żart,
    więc uznajmy że nie było;)

    > Ale nie przypisano w pełni.

    Oj chyba to nie jest wielkość analogowa. Co najwyżej pry orzekaniu kary
    można brać okoliczności łagodzące, ale to nie jest tak że można być
    "trochę winnym". Można co najwyżej podzielić czyny na fragmenty i uznać
    że tego jesteś winny innego nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!