    From: "Gargamel" <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o blad w sztuce lekarskiej i co dalej..
    Date: Sat, 17 Dec 2005 22:36:28 +0100

    > Wezwana policja orzekla moja wine, odbyla sprawa w sadzie z urzedu (art
    > 177$1 kk w zw.z art 157$1kk), moja wina wg mnie bylaby dyskusyjna ale nie
    > chcialem robic problemow.

    na 100% twoja wina, jechałeś za blisko, lub za szybko żeby bezpiecznie
    wychamować i bez dyskusji!

    > czy ma sens zakladanie cywilnej sprawy z powodzctwa cywilnego w/w
    > "specjalistki" ze szpitala, ktora Nas badala po wypadku, ile to potrwa i
    > czy w Polsce praktykuje sie takie sprawy o blad w sztuce lekarskiej i
    > odszkodowanie? Czy sa jakies szanse na wygrana? W USA to bym zrobil bez
    > wahania i wygral, a tutaj nie wiem.

    hm... może wynajmij prawnika ze stanów? oni tam majć ogromną praktykę w
    takich sprawach, często wygrywanych,
    polska praktyka to lwia część przegranych spraw, głównie dzięki spiskowi
    mafi medycznej, oraz marnemu polskiemu prawu.