  • Data: 2005-12-18 11:10:40
    Temat: Re: Pytanie o blad w sztuce lekarskiej i co dalej..
    Od: marider <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ape napisał(a):
    > na boga, o konkrety pytaj wszedzie lecz tylko nie tu, mariderze !
    > skoro motocyklista (a nie posiadacz "suszarki") ma klopoty i to w
    > kujawsko-pomorskiem - proponuje zaczac od saurona (ct) lub od ks.
    > janusza konysza (cb).
    > jesli nie dasz rady sam znalezc kontaktu - smialo dawaj na priva.

    Dlaczego? Nie mam sie czego wstydzic. Przeszukalem siec, zrobilem
    rozpoznanie na forum ubezpieczonych, popytalem sie znajomych prawnikow
    oraz lekarzy (rowniez w US ale tu z tym nic nie zrobie - inne prawo)
    itd. Nie siedze i na cud nie czekam (chodze na rehabilitacje, rozciagam
    lokiec, naswietlam sie laserem itp majac nadzieje ze to pomoze i sie
    obejdzie bez ingerencji chirurgicznych bo to moze byc grozne) ale
    wolalem zasiegnac opinii rowniez tutaj. Motocykl mam (przywiozlem ze
    soba do Pl) ale musze go teraz sprzedac zeby pokryc koszty ew. operacji heh.

    Zdaje sobie sprawe ze latwo z tym sadem nie bedzie.

    Jeszcze mam jedno pytanie: czy sa jakies ramy czasowe na zlozenie pozwu
    (formularze juz mam) i kiedy taki przypadek ulega przedawnieniu?

    Pozdrawiam i dziekuje za uwagi (te niezgryzliwe).

    M.Sc. M.B.

    PS: BTW, moze sie ktos z prawnikow skusi na zadbany motocykl? Detale:
    http://tinyurl.com/cfkkr