  • Data: 2005-12-18 12:12:05
    Temat: Re: Pytanie o blad w sztuce lekarskiej i co dalej..
    Od: Pav <n...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gargamel napisał(a):

    > hm... może wynajmij prawnika ze stanów? oni tam majć ogromną praktykę w
    > takich sprawach, często wygrywanych,
    > polska praktyka to lwia część przegranych spraw, głównie dzięki spiskowi
    > mafi medycznej, oraz marnemu polskiemu prawu.

    Możesz mi wyjaśnić tą wypowiedź?Ma wynająć prawnika z USA żeby go
    reprezentował przed Polskimi sądami stosując Polskie prawo?Czy Ty wogóle
    zdajesz sobie sprawę z różnic między naszymi systemami prawnymi?Przecież
    prawnik z USA (zakładając nawet, że miałby prawo reprezentoiwać go przed
    Polskimi sądami) nawet jakby miał super praktyke w stanach to tutaj ta
    praktyka jest nic nie warta.