  • Data: 2003-04-25 07:05:33
    Temat: Re: Pytanie do prawników dot SPAMU
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak postanowił nasz rząd wspierający przedsiębiorczość
    > a posłowie przyklepali, więc nic się nie poradzi.
    I bardzo dobrze.
    Ty chyba nie dostajesz spamu ?
    Ja bym najchetniej kastrowal tych ktorzy w ciagu weekendu
    przysylaja mi kilkadziesiat ofert viagry, valium, itp
    Ale dzieki paru filtrom wszystkie oferty laduja w /dev/null :)

    > Możesz też opłacić się np. Onetowi i przez niego coś rozesłać.
    Dokladnie, to jest dobra mysl.
    Darmowi uzytkownicy podpisuja klauzulke spamowa wiec
    wszystko bedze ok.

    Artur Lew