    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie do Sandry
    Date: Fri, 7 Feb 2003 16:38:49 +0100

    > imienia dziecka i innych poważnych klopotów). Czy istnieje jakakolwiek
    > szansa, żeby można było przeprowadzić uznanie ojcostwa z jego strony (on
    na
    > pewo będzie chciał), ale bez przyznania praw rodzicielskich? Albo żebym
    > otrzymała świadczenai z państwowego funduszu alimentacyjnego?
    >
    > Pozdrawiam
    > Joanna

    Wiem, ze to pytanie do Sandry, ale pozwol, ze dodam swoje
    (moze uszczypliwe troche) 3 grosze.

    "Czy istnieje jakakolwiek
    szansa, żeby można było przeprowadzić uznanie ojcostwa z jego strony,
    __ale bez przyznania praw rodzicielskich__"

    Niestety istnieje, mozesz zadac sadowego ustalenia ojcostwa.
    Nawet teraz, gdy dziecko ma 4 lata.
    Sad ustalac ojcostwo moze, ale nie musi przyznac wladze
    rodzicielska ojcu. Z reguly tego nie robi (vide jakiej plci
    sa sedziowie w tych wydzialach).

    Oczywiscie znow wychodzi na wierzch prawda o kobietach...
    money, money, money... tylko to was interesuje, facet
    jest ojcem tylko wtedy gdy potrzeba pieniedzy.

    ps. jak kogos obrazilem, zranilem jego uczucia, poczul
    sie zbesztany, to prosze napisac do RPO

    Konrad