  • Data: 2003-02-07 17:24:01
    Temat: Odp: Pytanie do Sandry
    Od: "Joanna" <m...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Konrad vel Legislator <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > No nic. Rozumiem Twoja, konkretna sytuacje. Rzeczywiscie
    > moze mialas z nim bardzo zle itp, masz prawo rzadac alimentow
    > i nie chciec nigdy wiecej widziec tego gnoja. Przez moja
    > wypowiedz chcialem jedynie zwrocic uwage, na pewne
    > zjawisko, wiele jest przeciez kobiet, ktore niczego nie chca
    > od faceta poza pieniedzmi.
    (ciach)

    > Prosze o niekomentowanie mojej wypowiedzi :)

    Jednak się nie dostosuję ;) Zauważ, że dopóki sytuacja materialna mi na to
    pozwalała, nie chciałam od niego nawet pieniędzy, o ile by mu to dało prawo
    do np. przychodzenia do mnie do domu (czego się boję). Teraz tez, jeśliby za
    cenę alimentów miał przychodzić, mówić do dziecka inym imieniem, niż ono
    nosi w rzeczywistosci, terroryzować mnie i małego, to ja dziękuję, ale
    pobieduję sobie. Jako ciekawostka - ponieważ grupa jest całkowicie
    anonimowa: szczególnie rozradowała mnie ostatnio wiadomość, że mój były,
    damski bokser, został w ostatnich wyborach radnym Prawa i Pięści.

    Joanna