  • Data: 2003-10-17 13:31:35
    Temat: Re: Pytanie :(
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris <k...@c...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1R1hb.125292$q...@n...chello.at...
    . I tu mam pytanie - czego moge sie spodziewac?

    posiedzenie pojednawcze na ktorym sad bedzie naklanial do ugody

    > Pierwsza rozprawa ma byc ugodowa. Czy od razu zasadza alimenty, czy od
    razu
    > ustanowia dni do zabierania corki??? Jak to wyglada??

    jesli nie dojdzie do ugody /do pojednania / sad doreczy pozwanemu odpis
    pozwu na ktory powinien pozwany odpowiedziec na co sie zgadza a na co nie i
    co proponuje

    Juz psychicznie staram
    > sie przygotowywac sie na najgorsze, jednak moze ktos ma juz takie
    > doswiadczenia lub wie jak caly ten "cyrk" wyglada?

    wiec do tego cyrku przygotowac sie na spokojnie

    Sandra