  • Data: 2013-08-17 10:28:06
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Aug 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Opcja "delegacji uprawnień" wydawała mi się oczywista

    Ale przecież w tym leży cały problem - potrzebna jest "aktywna"
    ochrona. Co za różnica czy siedzisz sam czy siedzi cieć,
    ktoś musi siedzieć i w tym problem.

    > Odmowa opuszczenia

    Jak wyżej.
    KTOŚ MUSI SIEDZIEĆ I PILNOWAĆ!

    > nieogrodzonego prawie

    Prawie.

    > Drogi pod to nie podpadają, ale za to podpadają pod PoRD -
    > więc wystarczy zainstalować stosowne znaki drogowe.

    Jaki znak drogowy zabrania śmiecenia?

    > Na drodze??

    A co ma droga do tego?

    Piszę o nieskuteczności ochrony TERENU dostępnego publicznie
    (w porównaniu do terenu publicznego!), bez względu na funkcję.
    Teren publiczny bywa chroniony różnymi aktami prawnymi,
    można łupnąć mandatem za to i owo (w szczególności jeśli
    stosowny organ uchwali jakąś "strefę" czegośtam), a dostępny
    publicznie teren prywatny - nie.

    > Wg mnie ustawodawca poczynił słuszne założenie

    Bardzo niesłuszne. Wręcz głupie.

    Bo wprost prowadzi do grodzenia nawet tam, gdzie
    właściciel nie widziałby takiej konieczności, JAKBY
    jego grunt był traktowany NIE GORZEJ niż publiczny.

    > Stojąca w szczerym polu tabliczka - nie wiadomo jakiego obszaru dotyczy.

    Na odwrót, odwracasz kota ogonem.
    Dookoła tego "niewiadomojakiego" terenu *mogą* obowiązywać
    różne przepisy dotyczące porządku, a na tym terenie NIE
    obowiązują.
    Niezależnie czy tabliczka jest czy nie na jednym i na drugim.
    I to jest absurd.

    pzdr, Gotfryd