  • Data: 2013-08-16 23:24:50
    Temat: Re: Punkt kontroli drogowej na terenie prywatnym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo proszę, nie udawaj Greka.
    > I co, ten właściciel musi cały czas pilnować "w osobie"
    > (nie musi osobiście, może przez pełnomocnika) pilnować
    > tego terenu, bo inaczej cała masa różnych typów może

    Opcja "delegacji uprawnień" wydawała mi się oczywista - wymaga tylko
    dodania do listy dokumentów upoważnienia czy np. umowy najmu.

    > mieć gdzieś zasady udostępnienia terenu - i teraz hint
    > - i jest bezkarna również w przypadku zachowań, które
    > na terenie publicznym są sankcjonowane?
    > Ty tak poważnie?

    > TO MUSI BYĆ WYKROCZENIE!

    Odmowa opuszczenia nieogrodzonego prawie każdego terenu jest
    wykroczeniem (art. 157 KW). Drogi pod to nie podpadają, ale za to
    podpadają pod PoRD - więc wystarczy zainstalować stosowne znaki drogowe.

    [ciach]

    > Ustal sobie strefę bezalkoholową albo z zakazem
    > palenia i daj znać o skuteczności.

    Na drodze??

    > Oczywiście.
    > Tylko musisz stać jak słup i pilnować!
    > "Konsumowałeś coś" że tego nie widzisz? ;>

    Wg mnie ustawodawca poczynił słuszne założenie, że gdyby mu zależało na
    niewchodzeniu to był stał i pilnował lub ogrodził.

    Stojąca w szczerym polu tabliczka - nie wiadomo jakiego obszaru dotyczy.