    From: plug <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pułapki na złodzieji - co można ?
    Date: Tue, 09 May 2006 17:48:11 GMT

    Otto von Falkenstein wrote:

> [...]

    Klamstwo. Wszedl nie na droge a na ganek w nocy i nie zatrzymal sie na
    rozkaz "freeze", co jest mysliwskim slangiem wyrazu "stoj". Japonczyk w
    dodatku nie znal dobrze angielskiego.

    Normalnie wypadki zastrzelenia inruza bez bezposredniego zagrozenia
    zycia (a nie mienia) powoduja sprawe kryminalna o zabojstwo.

    posiadanie prawa jazdy nie jest obowiazkowe w USA. Zatem nie moze byc
    kwalifikacja. Pewnie chodzi o wykorzystywanie bazy danych praw jazdy
    przez sekretariaty sadowe poniewaz sa tam aktualne adresy. (w USA nie ma
    polskiego cudu medunkowego). Niestety to pudlo, bazowane na jakichs
    informacjach poziomu Mnisterstwa Prawdy. Sekretariaty uzywaja rowniez
    inne bazy danych, jak np. powiatowe rejestry wyborcow.

    > i przekonanie, że to mac donald jest winny temu, że jakaś fajtłapa nie
    > wiedziała, że gorąca kawa parzy

    Takie wymaganie to potrzebne jest w Lublinie oraz w SA (Wawa) debila Ledera.
    Za poparzenie kawa przysluguje odszkodowanie kiedy sprawca jest winien
    szkody. Przysluguje rowniez nawiazka, jezeli okazuje sie ze McDonald's
    zignorowal poprzednich 905 skarg konsumentow na ... ciezkie poparzenia
    taka sama kawa.

    W panstwie prawa Kutasa Gardockiego zdrowie obywatela liczy sie
    "inaczej". Jak zreszta wolnosc slowa.