  • Data: 2007-09-29 21:09:12
    Temat: Re: Publikowanie korespondencji.
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 22:57:58 +0200, Jotte napisał(a):

    > Hmm, to trochę jak odpowiedź na pytanie: ile jest 2+3 - mniej więcej
    > około pięciu...

    Nie, to jest odpowiedź: mniej niż sześć, ale więcej niż cztery.
    Po prostu nie ma ostrej odpowiedzi: wolno posunąć się dokładnie do tego
    momentu, dopóki nie naruszasz dóbr osobistych innych osób.

    > To wiem, celowo w pytaniu umieściłem pełne imiona i nazwiska.

    > O tym, że mógł wywalić bloga za granicę także wiem.

    To by nic nie dało. Nawet gdyby pisał z Księżyca a serwer miał na Marsie
    - nic to nie zmienia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/