    From: "MMarta" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Publikacja na stronie www i problemy z ksiedzem
    Date: Wed, 1 Jun 2005 22:42:53 +0200

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d7l3po$f31$1@news.onet.pl...>
    > Nie, znam bardzo wielu nauczycieli i mam o nich jak najgorsze zdanie.

    Biednyś, że w takim towarzystwie przeżyłeś dzieciństwo i młodość.

    > Niestety w czasach, gdy obecni nauczyciele decydowali się na ten zawód
    > dominowała selekcja negatywna i na WSP i tym podobne uczelnie i
    > nauczycielskie kierunki szli ci, którzy raczej nie mieli szans na polibudę
    > czy uniwerek.
    >Oczywiście nie generalizuję, znam też takich z wiedzą, sercem i powołaniem,
    >ale cała masa to o prostu niedouczone towarzystwo, na szczęście powoli
    >wypierane przez nieco lepszą młodą kadrę.

    Znam też "obecnych nauczycieli", którzy są - na szczęście! - i douczeni, i
    mają poczucie humoru, a do tego świetnie porozumiewają się z uczniami, wcale
    nie zgrywając się na ich kumpli. I niekoniecznie są młodzi ;)

    Co do poruszonej sytuacji... powiem tak: bądźmy asertywni. Wypowiadaj
    opinie, ale szanuj prawa innych. Kontroluj słowa. Bez względu na to, czy
    jesteś nauczycielem, czy uczniem.Jeśli nabroisz, bądź odpowiedzialny (w
    Statucie Szkoły pewnie są punkty dotyczące takich sytuacji).
    Czy to zbyt górnolotne? :)