  • Data: 2005-10-07 17:29:09
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GT" <g...@c...op.pl> napisał w wiadomości
    news:dhvu8n$gmp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Uprzejmie proszę o wskazanie odpowiedniej i już mnie tu nie ma.

    np. pl.pregierz

    > Poszukuję dokładnej definicji słowa "psychol".

    Nie ma. W użyciu jest wiele słów których nie ma w słowniku.
    Niemniej większość nie-psycholi wie o co chodzi.

    > Sprawa "wariatów drogowych" już jest przegrana przez PZU, Wyborcza
    napisała
    > o tym, że "akcja uwłacza chorym psychicznie".

    Zlikwidowano sądy i Wyborcza wydaje wyroki?

    > Właśnie o to mi chodzi - czy Wałęsa użył potocznej, ale jednak diagnozy
    > choroby psychicznej.

    Nie. Wyraził swoją dezaprobatę dla nie mieszczących się w najszerzej
    rozumianej normie zachowań i słów pewnych osób.

    > Właśnie przez wieloznaczność można popełnić błąd i urazić kogoś. Szkoła
    > podstawowa nie uczy takich rzeczy

    Uczy. W każdym razie za moich czasów uczyła.