  • Data: 2007-04-24 10:36:00
    Temat: Re: Psy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kania" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:462dd7cf$1@news.home.net.pl...

    > I przy okazji narobic do piaskownicy

    a co ma piernik do wiatraka?
    to wina wlasciciela

    > gdzie bawia sie dzieciaki (jakos ni zauwazylem zeby ktoremus z
    > wlascicieli pieskow to jakos wyraznie przeszkadzalo)

    mi przeszkadza, swojemu psu nie pozwalam wchodzic nawet na place do zabaw
    o piaskownicy i zalatwianiu nie wspomne, a lata luzem

    > Pomijajac juz fakt ze nie da sie wejsc na trawnik (czasami nawet na
    > chodnik/alejke) - bo pieski biegaly luzem, a to co zostawily przeciez
    > "zniknie".

    a co w tej kwesti zmieni smycz?
    smiem twierdzic, ze przymus prowadzania psow na smyczy jeszcze zwiekszy
    ilosc gowien na chodnikach, bo zadko ktory wlasciciel wejdze za psem na
    trawnik

    > Nie twierdze ze winne sa psy, ale skoro sie nie da zalatwic pewnych
    > rzeczy na drodze zdrowego rozsadku wlasciciela, powinno to robic sie
    > prawnie i z cala surowoscia pozniej to prawo egzekwowac.

    prowadzanie psow na smyczy niewiele zmieni w tej kwestii, a w niektorych
    nawet pogorszy systuacje z jednego powod o ktorym pisalem wyzej i z
    drugiego ze czesto ludzi posiadajacy psy na smyczy maja dzieci i beda
    zalatwiac dwie sprawy za jednym zamachem, wiec ilosc psow w okolicach lub
    na placach zabaw sie zwiekszy, bo beda musieli je prowadzic na smyczy
    wlasnie