  • Data: 2007-04-24 11:31:01
    Temat: Re: Psy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Kania" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:462de8c2$1@news.home.net.pl...

    > Tyle teoria. Praktycznie to bedzie jak z tym sprzataniem po psie, prawo
    > prawem a zycie zyciem...

    pewnie, bo jak zwykle w polsce jest to zabieranie sie do tematu od dupy
    strony, problem nie lezy w tym czy pies jest na smyczy czy w kagancu,
    problem jest w ludzkiej mentalnosci i to ja trzeba zmienia, trzeba np
    zaostrzyc kary za nieupilnowanie swojego zwierzaka, przyspieszych
    procedury w takich sprawach itd, wtedy kazdy i bez nakazu bedzie bardziej
    uwazal, a psy lagodne ktore moga biegac swobodnie beda mogly to robic

    nakaz zapiania psa w kaganiec i na smycz doprowadzi tylko do tego ze taki
    pies niegdzie nie bedzie mogl latac swobodnie, w miescie nie, w parku tez
    nie, w lesie tez nie, to ja sie pytam gdzie